Вакансії
Головна банер

У разі використання матеріалів сайту посилання на www.ztums.gov.ua є обов'язковим

Конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б” – заступника начальника відділу – бухгалтера відділу планово-фінансової роботи управління сім’ї, молоді та спорту Житомирської обласної державної адміністрації

04 січня 2018 року управлінням оголошено конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б” – заступника начальника відділу – бухгалтера відділу планово-фінансової роботи управління сім’ї, молоді та спорту Житомирської обласної державної адміністрації. Призначення на посаду державного службовця здійснюється безстроково.

Посадові обов’язки державного службовця:

-    Участь у розробці та виконанні обласних програм та заходів, що спрямовані на реалізацію державної політики з питань сім’ї, молоді, розвиток фізичної культури, спорту.

-    Здійснення методологічного керівництва бухгалтерським обліком і звітністю у підвідомчих установах.

-    Організація обліку товарно-матеріальних цінностей, зберігання первинних документів, облікових регістрів звітності та своєчасне подання їх до архіву.

-    Планування, розробка поточних планів асигнувань та складення кошторисів витрат на утримання апарату управління і організація фінансування.

-    Забезпечення контролю і відображення в рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій, надання оперативної інформації, складення і подання зведеної бухгалтерської звітності встановленим органам у відповідні терміни.

-    Забезпечення прийняття від підвідомчих установ місячної, квартальної та річної звітності про використання бюджетних коштів та подання її Головному управлінню Державної казначейської служби України у Житомирській області.

-    Здійснення контролю за законністю, своєчасністю та правильністю оформлення документів, використанням фонду оплати праці, встановленням посадових окладів, дотриманням фінансової дисципліни, правильністю нарахування та перерахування податків до державного бюджету та інших платежів, дотриманням встановлених правил проведення інвентаризації грошових, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, рахунків і платіжних зобов’язань, стягненням у встановлений термін дебіторської та сплаченням кредиторської заборгованості.

-    Здійснення внутрішнього фінансового контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних асигнувань управління та підвідомчих установ з програм сім’ї, молоді, фізичної культури, спорту.

-    Здійснення перевірки штатних розписів, тарифікаційних списків підвідомчих установ щодо їх відповідності встановленим посадовим окладам та нормативним документам.

-    Участь у перевірках структурних підрозділів управління, в межах компетенції надання їм методичної допомоги.

 

Кваліфікаційні вимоги:

ступінь вищої освіти не нижче магістра;

досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В”, або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;

вільне володіння державною мовою.

 

Вимоги до компетентності:

вимога: прийняття ефективних рішень: компоненти вимоги: вміння вирішувати комплексні завдання;

вимога: особистісні компетенції: компоненти вимоги: дисципліна і системність.

 

Професійні знання:

Конституція України, закони України “Про державну службу”, “Про запобігання корупції”, “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, Бюджетний кодекс України, Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі, постанова Кабінету Міністрів України від 26.01.2011 р. № 59 “Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи”.

 

Умови оплати праці: Відповідно до статей 50-52 Закону України “Про державну службу”.

 

Перелік документів, що подаються конкурсній комісії:

-    Копія паспорта громадянина України.

-    Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 2 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби”, резюме у довільній формі.

-    Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

-    Копія (копії) документа (документів) про освіту.

-    Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

-    Заповнена особова картка встановленого зразка.

-    Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік.

Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

 

Строк подання документів: до 18.00 год. 19 січня 2018 року.

 

Конкурс на зайняття вакантної посади державної служби проводитиметься 25 січня 2018 року за адресами: вул. Михайлівська, 15, м. Житомир (комунальний заклад “Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” Житомирської обласної ради), вул. Мала Бердичівська, 25, м. Житомир (управління сім’ї, молоді та спорту Житомирської облдержадміністрації).

 

Інформацію про проведення конкурсу можна дізнатися:

адреса: вул. Мала Бердичівська, 25 (каб. 73), м. Житомир;

електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ;

телефон: 222725, головний спеціаліст з питань персоналу управління Вознюк Тетяна Іванівна.